onsdag 10. desember 2014

10. desember

I oktober ble jeg kontaktet av Channel 4, Storbritannia. De skulle til Oslo for å filme til et juleprogram og lurte på om jeg kunne vise hvordan jeg lager kransen fra Nib-utfordringen i november i fjor. Haha, tenkte jeg. Jeg snakker jo ikke engelsk. Ikke vet jeg hvordan jeg svarer på en mail på engelsk heller. (For å si det slik er jeg redd for høyder, trange rom og å snakke engelsk.) Men så er det det at når man er voksen så er det bare å ta en utfording. Så i november var jeg i Oslo, på Lysebu, og spilte inn hvordan man lager en eføykrans.



I går ble det vist på sesongstarten av Kirsties Handmade Christmas, Channel 4. Veldig spennende!

Bildet er hentet fra Channel 4.

Og vil du lære å lage eføykrans ligger det fremgangsmåte her. På engelsk.


Etiketter: , , ,

4 Kommentarer:

Klokken 10. desember 2014 kl. 20:12 , Blogger Unknown sa ...

Wow , så stas :-D Like alle programmene te Kirstie ;))))
Gratulera :-D
Klem Elisabeth

 
Klokken 10. desember 2014 kl. 21:02 , Blogger angie sa ...

danke für die tollen bilder und inspirationen, liebe grüße von angie

 
Klokken 10. desember 2014 kl. 22:06 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Sååå gøy!!! Og det er forståeleg, for stjernene er nydeleg pynt!!
Siri

 
Klokken 14. desember 2014 kl. 13:03 , Blogger Kristin sa ...

Jeg er stolt!!! Nå bør du vel gå over til engelsk på bloggen? Verden ligger for dine føtter!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden