torsdag 18. desember 2014

18. desember

Etter å ha brettet stjerner i tre år kan man si at det, på tross av at jeg har solgt og gitt bort store mengder, hoper seg opp. Jeg har sett litt på disse stjernekransene og i dag bare måtte jeg lage en.



Du trenger åtte stjerner. Oppskrift på stjerner finner du her.

Stjerne har spisser i to ulike bredder. Tre den minste inn i den største.
Stram dem sammen.

Neste stjerne plasseres på skrå for de to forrige. Som dette.
Fortsett videre og husk at kransen skal bli rund.

Når du har en igjen må du rikse litt for å få den på plass.

Juster kransen til slutt. 


Etiketter: , ,

3 Kommentarer:

Klokken 18. desember 2014 kl. 15:55 , Anonymous Anonym sa ...

Utrolig lekker!

 
Klokken 18. desember 2014 kl. 20:37 , Anonymous Eli sa ...

Så utrolig fin! Tror jammen jeg må prøve meg på en slik krans en dag. :)

 
Klokken 21. desember 2014 kl. 19:34 , Blogger Molly sa ...

Beautiful ..... a perfect Christmas decoration.
Lovely hugs and Merry Christmas
Molly

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden