onsdag 7. januar 2015

Lys

Da jeg så at NIB ønsker å se hvordan vi lyssetter hjemmene våre kom jeg til  å tenke på det mamma alltid sier. At vi har det så mørkt hjemme. Jeg er egentlig livredd lys og sitter helst mysende i skinnet fra stearinlys. Jeg har alltid vært slik, så det er ikke noe som har kommet med økende antall linjer i ansiktet, altså.

Vi har spotter i mange rom. Jeg angrer egentlig på hele spottene. Liker ikke lyset de gir og hullene de lager i taket. Familien ellers skrur dem på og vrir dem på fullt. Jeg skrur dem av eller dimmer dem. Jeg tror de synes at jeg er håpløs. Med årene har jeg hengt lamper opp for å slippe hele spottene. Siste tilskudd til lampeparken kom opp i går. Etter å ha ligget på krypeloftet over et år. Man må jo være helt sikker når man skrur i gipsvegger. Og lampen lyser godt og jeg slipper spottene som er over dem. Vinn vinn.



Sjekk flere flotte belyste hjem her.

Etiketter: ,

6 Kommentarer:

Klokken 7. januar 2015 kl. 16:25 , Blogger Molly sa ...

Perfect - I love these white combinations.
Lovely hugs and a wonderful 2015
Molly

 
Klokken 7. januar 2015 kl. 17:17 , Blogger nr.15 sa ...

Dette likte eg kjempegodt ♥

 
Klokken 8. januar 2015 kl. 10:06 , Blogger Svenngården sa ...

Superfint!!

 
Klokken 8. januar 2015 kl. 10:49 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Er akkurat lik deg, liker meg godt i skumring ;-)

 
Klokken 8. januar 2015 kl. 18:27 , Blogger angie sa ...

beautiful!!!!! hugs, angie from germany

 
Klokken 19. januar 2015 kl. 12:40 , Anonymous Anonym sa ...

Heisann.. lurer på hvor hyllen på veggen er kjøpt?

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden