fredag 19. desember 2014

19. desember

- Kan du dekke bordet til guttejulebord, spurte mannen.
- Hva vil du ha, spurte jeg.
- Litt jul, ikke noe rot på bordet og den snømannen du kjøpte forrige uke.

Så da ble det det. Duk fra Living, glass av ymse slag, Maya 2000 fra Stelton, blomsterglass og lysglass av ymse slag og furugreiner og minikongler. Og snømannen. Det er ikke ofte mannen har en sterk mening om det jeg tar med meg hjem, men denne likte han. Den oser visst sytti-og åttitallsbarndom. Og det er jeg ening i.



Etiketter: , , ,

3 Kommentarer:

Klokken 20. desember 2014 kl. 17:25 , Anonymous KrisitnR sa ...

Kjempefint og den snømannen likte jeg også :) Hvor har du fått tak i den?

 
Klokken 21. desember 2014 kl. 09:00 , Blogger marie sa ...

Kjøpt i bruktbutikken på søppelplassen. ;)

 
Klokken 3. januar 2015 kl. 01:18 , Anonymous Anonym sa ...

Snømannen! :-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden