søndag 6. desember 2015

Desemberbord

Tredje desember  viste jeg hvordan du kan få grankonglene til å bli ekstra flotte. I dag skal du få se hvordan jeg bruker dem til borddekking. Alle konglene på bildet er fra egen ovn. Om man kan si det slik.

Jeg er veldig glad i brunt. Forsåvidt ingen hemmelighet. Og det brune serviset fra loppis er perfekt til å dekke til kveldsmat eller lunsj. De hvite linserviettene ble kjøpt på salg for mange år tilbake og brukes flittig. De kan heldigvis kokevaskes.

Jeg har en forkjærlighet for de små grantrærne, og skogen er full av dem, for å si det slik.



Linserviett, hamptråd og kongle. Enkelt og greit.
God, gammeldags lysmansjett av kongler og viklestreng. Husk å ikke gå i fra levenede lys.
Nyt andre søndag i advent. 

Etiketter: , , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden