lørdag 17. desember 2011

17. desember: Gutteromjul under tvang

Vi pleier å pynte litt på barnas rom til jul, men trettenåringen er ikke særlig interessert. Jeg tror både kjønn og alder spiller inn her. Mammaen, der i mot, fant ut at litt pynt må man ha og handlet tape på Søstrene Grene (jeg er så takknemlig for at Søstrene har kommet til Haugesund og leker at jeg er på ferie i Danmark hver gang jeg stikker innom).

Juletre i tape har vi sett mange av og her er guttungens sitt. Under tvang.




Og når man først er på guttungens rom må jeg skryte av mobilveska han har laget. Perfekt for en som har grønn som favorittfarge.



Ha en flott siste lørdag før julaften. Hos oss er det søtt og rydding og fiksing i dag. Og litt rødvin. Det må man ha.

Etiketter: , ,

4 Kommentarer:

Klokken 17. desember 2011 kl. 18:28 , Blogger Skjerstad sa ...

Dette var vel kult på et gutterom ;) Så lurt å bruke tape på denne måten :)

Ha en fin kveld :)
Klem fra Janne

 
Klokken 17. desember 2011 kl. 18:48 , Blogger Annelive sa ...

Så morro! Synes det ble riktig så dekorativt.
Ha en flott lørdagskveld.
Annelive

 
Klokken 17. desember 2011 kl. 18:49 , Blogger fredagsmasker sa ...

Fint tre og tøff veske. Koselig å pynte på barnerommene også!

 
Klokken 18. desember 2011 kl. 08:01 , Blogger Haust sa ...

Knallfint!

Ha ein god søndag! :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden