lørdag 31. mars 2012

Hørt om Villa Wegner?

Min søte barselklubbvenninne som har hatt bloggen Hjelp jeg har blitt mamma har nå flyttet bloggen sin. Jeg var så heldig å få være med på prosessen og spamet Veronica med potensielle bloggnavn. Og jammen meg likte hun en av mine forslag! Velkommen til Villa Wegner!


Jeg anbefaler å ta en tur innom for å bli kjent med Veronica (om du ikke allerede kjenner henne). Og legg deg gjerne til som følger så får du med deg oppdateringene hennes. Nordisk-feminin-romantisk kaller jeg stilen hennes og dama er likedan. Anbefales!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 31. mars 2012 kl. 19:37 , Blogger ynde sa ...

Done!
Fin blogg dåke har!!

 
Klokken 31. mars 2012 kl. 21:03 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Dette var en hyggelig overraskelse! Takk for gode ord, snille deg.
Klem

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden