fredag 1. juni 2012

ByKarianne

Karianne, bak bloggen Neglelakkmani (ta turen innom bloggen og bli imponert og inspirert) har startet butikk på Etsy. ByKarianne er full av lekre armbånd. Jeg sikler og sikler, men foreløpig må jeg klare meg med de to jeg har kjøpt.



Først falt jeg for dette. Perfekt lys blå og den kuleste puslebiten.



Så bare måtte jeg ha det grå. Nydelig!



Og nå trenger jeg egentlig flere. Jeg bare kjenner det! Stikk turen innom og kjenn på hva du trenger du også. Og om du trykker liker på FB-sida til ByKarianne får du beskjed om når nye armbånd er i butikken.

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 1. juni 2012 kl. 23:22 , Blogger Frøken sa ...

Har kjøpt jeg også, ble fersken og grått på meg. Fiiine!

Mvh Frøken

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden