torsdag 9. august 2012

En dag på IKEA Forus

I går var det lansering av IKEA-katalogen 2013  på IKEA Forus. Sammen med Silje og Veronica tok jeg turen fra Haugesund til Stavanger. Dette var virkelig noe å dra over fjorden for.

På varehuset var det dekket buffet , alt laget av varer fra "matbutikken" på IKEA. Godt å spise, godt å drikke.



Engasjerte mennesker fra IKEA fortalte om filosofien bak årets katalog; Skap forandring. Å foradre med tekstiler er sentralt og det var laget et eget tekstilområde med mulighete for å skape noe selv.


Utrolig stas å få treffe andre Rogabloggere. Enedelig, liksom! Så mange flotte damer.

Veronica og jeg brukte mange timer på IKEA og jammen var det mange flotte utstillinger nå. Noen av mine favoritter:

Lekkert og dust.


Min favorittfarge.


Kuleste lampeskjermen som på ingen måte passer inn hos meg.


Veronica og jeg brukte mange timer på IKEA. Mange. Og vi var veldig spente på om vi fikk alt inn i Veronicas lille bil. Og heldigvis fikk vi det!

Min nye IKEA-favoritt er denne termokoppen.



Etiketter: , , ,

5 Kommentarer:

Klokken 9. august 2012 kl. 20:43 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Hei Marie.
Så gode bilder du har tatt da.
Virkelig fargesprakende tekstil utvalg for året.
Gøy å sy litt div ut av det.
Håper du hadde en flott Stavanger tur.
Det hadde vi også, så glad for å se mine to stoler på plass.

Mvh Karianne

 
Klokken 9. august 2012 kl. 21:33 , Blogger Hauge sa ...

Gøy, gøy, gøy!!

 
Klokken 9. august 2012 kl. 22:00 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Så mye fint som er i den nye katalogen!
Gleder meg til en tur på Ikea i nærmeste fremtid :-)
Flotte koppen!

 
Klokken 10. august 2012 kl. 10:10 , Blogger Unknown sa ...

så fine bilder!
kjekt å treffe deg, du er kosli :)

 
Klokken 10. august 2012 kl. 13:11 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Takk for en kjekk dag! Masse prat og shopping. I like!
men du, kan ikke si at min bil er liten når jeg får plass til 4 LOUNGE STOLER:-) Hihi!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden