torsdag 1. november 2012

Matpakke

Mine matpakker er forutsigbare og kjedelige. Så lenge jeg kan huske har min matpakke bestått av:

tre knekkebrød type tynt g grovt
en porjonsboks leverpostei
tre sneier hvitost
ni skiver agurk
en melonyoghurt

Jeg har egentlig vært matlei en lang stund, men orken og inspirasjonen til å gjøre noe med det har vært fraværende. Så oppdaget jeg matpapir i butikkhylla. Jeg erindret å ha sett et bilde med matpakke med papir og tau og tenkte at det var interessant. Jeg er nemlig lett å glede når det kommer til innpakning.

Siden jeg var hjemme i dag var det en perfekt dag å teste ut konseptet på. Grovbrød, eggerøre, tomat, agurk, spekeskinke, papir og tau.









Og det falt i smak. Dette skal jeg gjøre mer av.


Etiketter:

7 Kommentarer:

Klokken 1. november 2012 kl. 15:43 , Blogger ingrid sa ...

s
Så god ut den matpakken :-)

 
Klokken 1. november 2012 kl. 16:20 , Anonymous Anonym sa ...

Nam:)nam:)

 
Klokken 1. november 2012 kl. 17:47 , Blogger Tulip sa ...

Lurt å lage små fristelser, nesten utenpå pakka, da blir det morsommere å spise den...Så veldig fristende ut:)

 
Klokken 1. november 2012 kl. 17:48 , Blogger Hauge sa ...

Eg har håp om at matpakken din inspirerer fleire matleie framover! Det såg lekkert ut. Det kan du trygt sei min matpakke ikkje gjer!

 
Klokken 1. november 2012 kl. 19:06 , Blogger Rene Linjer sa ...

Det så skikkelig godt ut:-) Mye av det samme som går igjen her også, en du så deilig det er når man varierer!

 
Klokken 11. november 2012 kl. 18:45 , Anonymous Anonym sa ...

Så koselig ut! Fine støvletter også. Hvor er de fra?
Hilsen Ella

 
Klokken 11. november 2012 kl. 18:46 , Blogger marie sa ...

Støvlettene er kjøpt hos Skoringen.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden