onsdag 12. desember 2012

Tolvte - stjernedilla når nye høyder

Jeg har blitt stjernenerd i løpet av adventstida. Først knakk jeg koden på denne , så fikk jeg dilla på denne og nå har jeg jammen meg knekt koden og  fått dilla på stjerna til Linn . Sistnevnte prøvde jeg hardt på i fjor, men det var kurs med Linn selv som gjorde susen.

 
Jeg var nemlig på treff hos Bruno' interiør i Haugesund forrige uke  sammen med andre fine interiørbloggere.




Lite blogging og enda mer sykdom i familien Friis. Hard desember.

Etiketter: ,

9 Kommentarer:

Klokken 12. desember 2012 kl. 18:17 , Blogger Kvit balkong sa ...

Du er så flink med disse stjernene! Jeg har prøvd litt, men har ikke tålmodighet til å sitte lenge med det. Og får jeg det ikke til så tar det lang tid før jeg prøver igjen... Kanskje neste jul? ;)
Kjedelig med sykdom. Vi har stort sett holdt oss friske i desember og det er godt. Har vært altfor mye sykdom på oss i høst...
God bedring til dere!
Klem <3

 
Klokken 12. desember 2012 kl. 18:30 , Blogger Christine's foto sa ...

Off da god bedring, her er vi også slappe i fisken for tiden, håper vi ikke får influensa, den har jeg ikke tid til nå.

Så dine stjerner du lager.

 
Klokken 12. desember 2012 kl. 20:16 , Blogger Fru Fryd sa ...

Utrolig flotte stjerner! Har aldri prøvd meg på disse, kanskje det skal bli et prosjekt i helga...;)

God bedring!! Sykdom er slitsomt og passer aldri, spesielt ikke i desember!

 
Klokken 12. desember 2012 kl. 22:02 , Anonymous Anonym sa ...

Du er jo så flink med stjernene,fekk det ikkje til eg så trur eg må ha enklere variant:)koselig å treffe deg på Bruno,du var så kjekke atte:)
Masse god bedring,kjedligt med sjukdom og sørlig når det blir i Desember.

Forsatt fin førjulstid til deg!

Klem fra Lillian

 
Klokken 12. desember 2012 kl. 22:32 , Blogger nr.15 sa ...

ble fint med det gullpapiret:) eg og har det, men så var det evnen da..

Kos deg videre:)

 
Klokken 12. desember 2012 kl. 23:03 , Blogger Unknown sa ...

Oj, den var fin! Jeg har ikke helt teken på dem enda så mine blir ikke så fine men jeg har totalt dilla på liggende stjerner ;o) Har laget innlegg med oppskrift hvis du vil ta en titt ;o)
Nyt kvelden ;o))
klemklem

 
Klokken 12. desember 2012 kl. 23:57 , Blogger Annfrid sa ...

Den var kanonfin. Skulle ønske jeg kunne lage den, så kanskje jeg må sette meg ned å lære:-)

Klem fra Annfrid

 
Klokken 13. desember 2012 kl. 20:54 , Anonymous Anne L sa ...

Hei. Fin blogg du har! Og fint hus! Jeg har et litt ujulete spørsmål, men hvilken hvitfarge er det du har på veggene i huset? Er i byggebobla, og må velge mellom hvitt eller hvit....syns dine vegger så veldig hvite og fine ut...

 
Klokken 14. desember 2012 kl. 19:13 , Blogger marie sa ...

Anne L: alle våre vegger er malt i helhvitt.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden