søndag 14. april 2013

Mens dagene suser forbi

Noen har spurt om jeg har sluttet å blogge, men det har jeg ikke. Jeg har rett og slett tatt meg en ekstra lang påske"ferie" med retting, skole-hjemsamtaler, lange ettermiddager ute i sola og kvelder med serien Matador på tv. Intet har skjedd i interiøret og jeg har kun lagt ut små drypp på instagram (marie_friis, privat profil, men det er bare fordi jeg ikke vil ha søte elever luskende rundt. Dere andre må gjerne følge meg. ;)) Og nå blir det ei ny uke hvor tingene går slag i slag. Allerede tirsdag vender jeg og Nine nesen mot Oslo. Vi er neppe de eneste som skal på JB-konsert.

Denne helga har vært ordentlig familiehelg. Og hjemmehelg. Med de beste helgefrokostene. Og i god bloggerånd lot jeg familien sulte i tjue minutter mens jeg tok bilder av lørdagens frokost.


God søndag! Her er det regn og vind. perfekt innevær!

Etiketter: ,

13 Kommentarer:

Klokken 14. april 2013 kl. 18:28 , Blogger Kine sa ...

Åh nå fikk jeg lyst på frokost! ;-)

 
Klokken 14. april 2013 kl. 18:40 , Blogger Annelise Edgarsdatter sa ...

Deilig:)

 
Klokken 14. april 2013 kl. 18:45 , Anonymous Anonym sa ...

Åååå herligt:)den frokosten såg herlige ut!
Fine søndagskvelden til deg!
Klem fra Lillian

 
Klokken 14. april 2013 kl. 20:37 , Blogger Unknown sa ...

For et lekkert frokostbord. Koselig med gode frokosten i helgene. Lykke til på konsert. D

 
Klokken 14. april 2013 kl. 20:40 , Blogger frøkenliten sa ...

Det var godt du var tilbake igjen. Har savnet deg!! :)

 
Klokken 14. april 2013 kl. 20:46 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Jeg kommer gjerne på frokost også:-)

 
Klokken 14. april 2013 kl. 21:00 , Blogger Kvit balkong sa ...

Kjekt å høre fra deg igjen! OG den frokosten så god ut! Ble litt misunnelig, og må kanskje skjerpe meg på innkjøp av bær... Det er jo så godt! :)
Klem <3

 
Klokken 14. april 2013 kl. 21:02 , Anonymous Anonym sa ...

Ganz einfach und natürlich und sieht trotzdem soooo lecker aus!
Liebe Grüße, Sabina

 
Klokken 16. april 2013 kl. 20:50 , Anonymous malin {kodiakbird} sa ...

det er lov å ta lange pauser innimellom :) koselige varme bilder!

 
Klokken 17. april 2013 kl. 20:37 , Blogger tonje boganes sa ...

Nydelige bildet!
Kos dere masse i Oslo;)
Klem Tonje

 
Klokken 19. april 2013 kl. 18:27 , Anonymous ToPlussTre sa ...

Frokostene her i huset er litt mer kaotiske for øyeblikket, med en på 2 og tvillinger på 1, men en vakker dag...;) Du har inspirerende bilder i bloggen din! Den følges herved.

 
Klokken 22. april 2013 kl. 22:33 , Blogger Marianne sa ...

Nydelige bilder:-) Det var mye fint her på bloggen din, så jeg har lagt meg til som følger:-) Hilsen fra Marianne

 
Klokken 24. april 2013 kl. 23:01 , Anonymous Anonym sa ...

Kjekt med litt ferie. Kanskje du ikke bare har Bieber-fever men bier-fever? Jeg tok utfordring fra Moseplassen og skrev om humler http://brocantealatantepus.wordpress.com/2013/04/24/the-plight-of-the-bumble-bee/ kanskje du vil også?

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden