lørdag 24. september 2011

Mer orden - soverommet

Det smarteste er jo å ha skap til taket, men i femtitallshuset vårt var det ikke plass til de høyeste Pax-skapene fra Ikea. Så da var det bare å installere skap med 201 cm høyde og forberede seg på støvtørking. Til evig tid. Frem til nå har de 18 centimeterene oppå skapne blitt brukt til lagring av ymse. Godt blandet i støv. Jeg skal ikke ha det på meg at jeg er en ivrig støvtørker. Dog har jeg såpass estetisk sans at jeg så at særlig pent var det ikke. Så da var det bare å brette opp ermene og sortere i esker og kasser. Og det tar seg i alle fall bedre u når rotet ligger under lokk.



Og inni et av skapene har jeg fått orden i sesongtøy, bunadsko, strømpebukser, sommersko og pentøy. Og det beste er at nå går skapdørene helt igjen. Ingen tvil om at augustryddinga var nødvendig. Knis.

Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 25. september 2011 kl. 00:55 , Blogger Hobbymegher sa ...

Herlig å få ryddet opp litt rundt.
Ble jo kjempefint dette! =)

 
Klokken 25. september 2011 kl. 12:10 , Anonymous Sulvis sa ...

Du inspirerer meg! Men ... Skjer vel ikke helt ennå, kjenner jeg meg selv rett.

Det ble fint!

 
Klokken 25. september 2011 kl. 14:07 , Blogger Birthes Verden sa ...

Det er jo bare så deilig å få ryddet i skuffer og skap. Og få organisert ting på en annen og bedre måte.

Ønsker deg en strålende søndag.

Klem Birthe

 
Klokken 25. september 2011 kl. 18:43 , Blogger Tulip sa ...

Deilig med orden...
Jeg ble så inswpirert av skoeskesystemet ditt, at jeg planlegger samme system:)

Fint med eskene oppå skapene:)

 
Klokken 30. september 2011 kl. 11:12 , Blogger Margrethe sa ...

Fine esker! Jeg likte særlig godt de blå eskene inni skapet, hvor er de fra? *copycat*

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden