fredag 9. mars 2012

Noen har hatt vinnerlykke

Heldiggriser! De flotte kortene fra Trine Sørbø har fått et nytt hjem.

Første kortpakke finner veien til Vallerskogen.


Den andre er det mormormonashjørne som stikker av med.


Tredje pakken får et nytt hjem hos Åpent hus.


Send meg mail. Mailadressa i margen.
Og er du lei deg for at du ikke vant? Da kan du kjøpe kort enten direkte fra kunstneren selv (3ne@operamail.com) eller hos Galleri Knapphuset i Haugesund.

Ønsker alle mine søte lesere en flott fredagskveld. Her er det kyllingform, sjokoladefondue og The Voice på programmet.

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 9. mars 2012 kl. 16:36 , Blogger Flittige Fruer sa ...

Gratulerer så mye til vinnerne! :) Nydelige kort!!

God helg :)

Mari

 
Klokken 9. mars 2012 kl. 21:14 , Blogger Rene Linjer sa ...

Jippi, så heldig jeg er. Tusen takk!

 
Klokken 9. mars 2012 kl. 22:19 , Blogger Åpent^hus sa ...

Så kjekt! Gleder meg til å få fine kort! Tusen takk! Fin start på helga! :) riktig god helg til deg også! Klem fra åpent hus

 
Klokken 9. mars 2012 kl. 22:33 , Blogger mormormonashjørne sa ...

Så utrolig gøy å vinne de flotte kunstkortene. Tusen takk. Sender mailadressen min.

God helg.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden