tirsdag 13. mars 2012

Retrocamping

Da jeg var på loppemarked for noen helger siden fikk jeg kloa i en barnecampingstol fra 70-tallet til lillebror. Perfekt for campingtur. Siden det fortsatt er alt annet enn sommer ute har vi hatt innendørs campingtur i dag. Med IKEA-mat, luftboller og ventesuppe. Og siden lillebrors nye t-skjorte fra Me and I (utrolig mange kule barndomsvibbemønstre i den butikken) sklir rett inn i min barndoms verden måtte vi bare ha den på. (Stylinga har muligens tatt litt av når man styler ettåringen. *bluss*)


Og små arbeidskarer må legge sammen og sette opp stolen selv. Jammen godt det ikke er snakk om en fluktstol av gamletypen.




Det ble noen tottelottbilder også. Små føtter som ikke rekker ned og bare dingler er så søte.


Jeg vet at jeg har en campingstol etter min barndom på loftet. Den må jeg hente ned og så kan vi invitere gjester i campingunsj. Dette var nemlig utrolig gøy for både ettåring og trettiåtteåring. *mett på luftsuppe*

Etiketter: , ,

12 Kommentarer:

Klokken 13. mars 2012 kl. 21:42 , Blogger Åpent^hus sa ...

så gøy
tåttelått-bildet nederst er min favoritt! :)

tusen takk for fine kort. kom i dag. :)

klem fra Åpent hus

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 21:43 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Så skjønn! Herlig stol og fin gutt! Me and I har masse fint, men det er litt stive priser syns jeg.

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 22:03 , Blogger Ranveig sa ...

Koselig ;-)) Sånne camping stol fekk eg også med meg him, itte me rydda på loftet hima sjå mamma & pappa, barra med ett aent mønster ;-)) Tenke Thilde prinsesså får ta den fram te sommaren ;-))

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 22:03 , Blogger Frk.Fryds Hverdagsgleder sa ...

Herlig det siste bildet :))

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 22:07 , Blogger deconordic sa ...

Hihi! Jeg hadde noe lignende, og det hadde jeg helt glemt inntil jeg så den du har fått tak i. Så fin den var :)

Veldig søt gutt med veldig nusselige tottelotter og!

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 22:21 , Anonymous Anonym sa ...

Så skjønne bilder!
De små tottelottene er jo bare til å spise opp ;)

KUL campingstol, slike er så fine!

STOR
KLEM

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 22:28 , Blogger lise sa ...

Retrocamping ser ut til å være noe for dere. Og så kan vi lage klubb og sånn!

Jeg har kjøpt en diger blomsterpotte som vi skal ha med oss på ferie i sommer...

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 22:36 , Blogger Rene Linjer sa ...

Herlig med camping i stua:-) Tusen takk for fine kort som kom i tøff innpakking i posten i dag:-)

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 22:40 , Blogger Ella sa ...

Hei hei! Så mange herlig bilder, spesielt det siste :) det ser ut son om dere har hatt en super campingdag :) herlig blogg du har, levende og inspirerende! Klem fra Ella

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 22:54 , Blogger Flittige Fruer sa ...

Skjønne bilder av herlig lek og fin gutt! :)

Mari

 
Klokken 13. mars 2012 kl. 23:28 , Blogger Ingeborg sa ...

Så koselige bilder:) Det siste er jo bare nydelig. Broren min hadde en akkurat slik stol, jeg hadde rød.

 
Klokken 16. mars 2012 kl. 22:18 , Anonymous Mari sa ...

Så herlige bilder :) Når jeg var lita hadde jeg og sånn liten klappstol..Ha en fin kveld :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden