tirsdag 17. april 2012

Nøyaktig hva jeg IKKE trengte til BARE 50 kroner!

Jeg er håpløs. Om jeg finner noe brukt som jeg faller for så må jeg liksom bare ha det. Det koster jo ikke sååå mye og jeg får jo helt sikkert bruk for det en vakker dag. Og i dag fant jeg denne gyngestolen som var nøyaktig hva jeg ikke trengte. Til bare 50 kroner. Ja, etter at jeg hadde prutet.

Mannen kommer til å ta livet av meg når han kommer hjem fra Skottland i kveld. Tiåringen var skjønt enig i det. Og plass til den, det har vi ikke. Jeg er nok på vei til å bli en slik rar dame som de lager ryddeprogram om på TV.  Men jeg liker den. Så da så. *sta 38-åring*


Om jeg hadde bodd på Prærien hadde stolen vært perfekt under svalgangen foran huset. Så kunne jeg sittet der med strikketøyet i skinn av stearinlyset mens det regnet. *dagdrømmer*



En ordentlig jålestol.


Fischel fra Austria.



Da er det bare å vente på mannen. *stiller seg for hogg*

Etiketter: ,

11 Kommentarer:

Klokken 17. april 2012 kl. 20:18 , Blogger Vivvi sa ...

Jeg syns jålestolen var knallfin jeg! 50 kr er jo et kupp!!! Hadde det ikke regnet så vanvittig her, så kunne den jo bare stått på terassen...Du kan jo prøve deg på ett av mine "triks"..."nei DEN??? Den har jeg hatt leeeenge!! Den har du jo sett før!!" Fnis :) Lykke til!!

 
Klokken 17. april 2012 kl. 20:20 , Blogger Jane sa ...

50 kr er jo et realt kupp. Den måtte jo bare bli med hjem da :)

"Lykke til" når mannen kommer hjem i dag da ;) hehe.
klem Jane

 
Klokken 17. april 2012 kl. 20:28 , Blogger Øyeblikk sa ...

Hei hei heei - det er jo eit kjempe kupp! Det var ein nydelig stol, skikkelig elegant!

Gratulerer med ny stol, marie :)

Klem ELi

 
Klokken 17. april 2012 kl. 20:32 , Blogger Unknown sa ...

Hoho, den digga jeg!!!
Drit i hva mannen din sier, jeg forstår deg så godt!
For et kupp da, og helt fra Østerrike, naaais!

 
Klokken 17. april 2012 kl. 20:48 , Blogger Tone sa ...

Den hadde jeg også tatt med meg hjem:)) Et skinn oppi, og den er jo perfekt til en herlig utestol:)
Fin kveld til deg:)
Klem Tone

 
Klokken 17. april 2012 kl. 21:29 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Du får impregnere den slik at den kan stå ute. Var jo et veldig koselig møbel på kjøkkenterrassen. Lage en god kopp kaffe til mannen mens han sitter der, så slipper du nok billig unna -som vanlig;-)

 
Klokken 17. april 2012 kl. 21:32 , Blogger takhøyde sa ...

Hi-hi - den var jo ganske kul da!!
Er sikkert kjempegod å sitte å gynge i - kanskje det blir mannens favoritt stol!!! Hvem vet!!
klem Heidi :)

 
Klokken 17. april 2012 kl. 23:39 , Blogger Hauge sa ...

Eg må visst bli med deg på eit bruktraid! Eg vil gjerne høyre på når du og Affi diskuterer pris, og så vil eg sjå brukt-genet ditt i aksjon! Korleis det finn akkurat den skatten mellom alt det andre som ikkje er fullt så mykje skattar..! ;)
Fin stol!

 
Klokken 18. april 2012 kl. 09:12 , Blogger Zopp Design sa ...

Flott stol og for en skatt den var. Virkelig verdt en tur på brukthandel for en slik.

Du må gjerne ta turen innom hos oss og bli med på blogglotteriet vårt :D

 
Klokken 18. april 2012 kl. 20:18 , Anonymous Anonym sa ...

Hadde akkuratt maken som jeg dro rundt på flyttelasset mitt i 10 år (Karmøy, Kr.sand, Oslo, Karmøy). Husker ikke helt hva som skjedde med den, men mener at jeg regelrett mistet (glemte??) den et eller annet sted på veien... :/ Fin stol, og gyngestol er suverent å sitte i!

 
Klokken 22. april 2012 kl. 22:58 , Blogger Mie fra Mies Mirakler sa ...

Knallfin gyngestol, et riktig fint kupp spør du meg :) *♥*

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden