tirsdag 26. juni 2012

I en liten krok

Sent i går la mannen siste hånd på en liten krok av vaskerommet. Vi holder på med en liten oppgradering og det var deilig å få lagringsplass og plas til å tørke kjoler og skjorter. Som vanlig når jeg er fornøyd med noe bare må jeg se på resultatet. Igjen og igjen.


Tidligere så kroken slik ut. Lagringsplass uten veggplate.


Og her skal det ryddes, sorteres og kastes og ny benkeplate kommer. Inntil videre så flasher jeg rotet mitt.


Fortsettelse kommer.

Etiketter: ,

12 Kommentarer:

Klokken 26. juni 2012 kl. 21:41 , Blogger Lappesola sa ...

Er du sikker på at det ikke er hos meg det nederste bildet er tatt?

Sol

 
Klokken 26. juni 2012 kl. 22:08 , Blogger Griffenfeldts sa ...

Så flott det var blitt :)

 
Klokken 26. juni 2012 kl. 22:39 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

herlig rot:-)

 
Klokken 26. juni 2012 kl. 22:57 , Blogger Pink lady sa ...

Alt ligger til rette for et flott vaskerom! Lykke til med ryddeprosjektet! ;)

 
Klokken 26. juni 2012 kl. 23:11 , Blogger Anne sa ...

Elsker å se på andres rot!!! :-) Kom gjerne med mer...

 
Klokken 27. juni 2012 kl. 06:53 , Anonymous Anonym sa ...

Lykke til med ryddeprosjekt,alltid kjekkt å få rydda opp:)
Fin dag til deg!
Klem:)

 
Klokken 27. juni 2012 kl. 07:38 , Blogger MyLifeasKristin sa ...

Vaskerom ønsker jeg meg også!
Deilig med en plass der det ikke behøver å være så ryddig :)

Ønsker deg en fin dag!

Klem K.

 
Klokken 27. juni 2012 kl. 09:35 , Blogger Fru Usken sa ...

herligt! ble veldig fint:) godt med en sånn tørkeplass ja, jeg hadde det før da hadde vi stativ som hang over ovnen i stua, heheh ikke særlig fint, men det var eneste plassen det var plass - men det var sinnsykt effektivt:))

 
Klokken 27. juni 2012 kl. 10:46 , Blogger 24 sa ...

herlig :)

 
Klokken 27. juni 2012 kl. 14:13 , Blogger deconordic sa ...

Herlig, det hjelper så utrolig med effektivisering av oppbevaringen. Fint ble det og!

 
Klokken 1. juli 2012 kl. 00:12 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

hihi supert ryddet! Kjenner meg igjen i ALLE bildene for å si det sånn. kniis!

 
Klokken 1. juli 2012 kl. 22:02 , Blogger Hege Morris sa ...

Sånn jeg det også på vaskerommet.. det + gressklipper osv.. ikke så lett uten garasje eller bod.. Ble kjempefint hos deg! klem Hege

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden