fredag 29. juni 2012

Min time

Ettåringer er fine. Sjarmerende, oppfinnsomme og fulle av liv. Vår ettåring (strengt tatt er han tjue mnd) er egentlig en rolig kar som liker å være med andre, kos og Noddy (Dodden) på DVD. Likevel kjenner jeg at den timen han sover er nydelig. Og bare min. Drikke kaffe, slappe av, han noe mellom fingrene og se litt på TV.


Siste ukene har jeg heklet meg gjennom nesten et helt reiseetui til iPad, sett 24 episoder av Matador for n'te gang og drukket mer kaffe enn jeg pleier. Fordi jeg fortjener det. Og fordi jeg liker å nyte timen min.


I går kom mannen hjem fra Skottland med sjokolade til meg. Nydelig for ganen, ikke et sjakktrekk for bikiniformen. Det spørs om jeg klarer å begrense meg til en til dagen.


Nå er det store spørsmålet om restegarnet rekker til å dekke hele Padda mi. Dette er alt som er igjen av garnet, nemlig.


Og har du ikke sett den danske serien Matador kan jeg anbefale den. Den er så fin.



Etiketter: , ,

8 Kommentarer:

Klokken 29. juni 2012 kl. 16:40 , Anonymous Anonym sa ...

Takk for at du sprer god stemning :) Nydelig etui også, jeg MÅ lære meg å hekle snart!

 
Klokken 29. juni 2012 kl. 19:00 , Blogger Blått til lyst sa ...

Ååå, jeg kjente på følelsen av fred. Det er 19 år siden jeg min minste var 20 mnd, men noen ting sitter lenge i *S*
Nydeligetui til padda, vakre farger. Jeg fikk Matador til jul av han som var liten for 19 år siden, og ja, den duger til gjensyn. God helg - Liv

 
Klokken 29. juni 2012 kl. 21:53 , Blogger linn sa ...

ja, den timen er god ;)

 
Klokken 29. juni 2012 kl. 22:43 , Blogger Tulip sa ...

Blir en fin mappe til paden! Lurt lurt:)

 
Klokken 30. juni 2012 kl. 00:15 , Blogger Flisan sa ...

Enig - den timen må nytes.
Du fortjener det også!
Likte meg godt på bloggen din her så jeg har lagt meg til som ny følger :-)
Kjempekult etui til ipad, lekre duse sommerfarger !
God helg,
Klem :-)

 
Klokken 30. juni 2012 kl. 20:56 , Blogger Minmill sa ...

Kult etui. Du er flink. Ikke minst vil jeg gratulere deg med 2 plass i nib utfordingen uteplass. Stilig telt du har laget, og absolutt en inspirasjon for alle oss andre.

Hilsen Astrid

 
Klokken 30. juni 2012 kl. 23:29 , Anonymous Sulvis sa ...

Den timen kjenner jeg igjen, og den er til for å nytes! Fint iPad-etui, og takk for på innledende om Matador. Den har jeg ikke sett siden den gikk på NRK for noen tiår siden.

 
Klokken 1. juli 2012 kl. 00:14 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

oooh DEN timen er gull! SÅ fantastisk herlig når det blir lengre, ikke så gøy når den blir kortere.. ;)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden