torsdag 8. mai 2014

Feststemt

Mai og festligheter går hånd i hånd. Den maifesten som er mitt hjerte nærmest er nasjonaldagen. En dag for små og store, lek og moro. Og rødt, hvitt og blått!

Jeg har dekket på i huset i hagen. Perfekt sted for små festligheter.



Den mest psykedeliske festremsa. Hyllepapir som dukket opp da skolen min skulle rehabiliteres for noen år siden. Bjørk og plommegreiner. Og kule sugerør fra Festfabrikken da vi var på Haugakos-treff i fjor sommer. Og saft, boller, marshmallows og popcorn. Hui hei hvor det går!




Flere feststemte bidrag finner du hos NIB.

Etiketter: , , ,

3 Kommentarer:

Klokken 8. mai 2014 kl. 19:57 , Anonymous eva jeanette sa ...

Hei. Kjempeflott! :)
Lurer litt på hvor stort dere har laget huset i hagen? :)

Klem fra Eva Jeanette

 
Klokken 8. mai 2014 kl. 22:27 , Blogger frøkenliten sa ...

kjempefint bord!!! der fikk jeg lyst å feire nasjonaldagen :)
lykke til med utfordringen!

 
Klokken 13. mai 2014 kl. 11:37 , Blogger Tonje Merethe sa ...

Så koselig borddekking i hagehuset. Flott inspirasjon.

Ha en fin tirsdag!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden