torsdag 8. januar 2015

Bak fasaden

Spørsmål jeg ofte får er har du det alltid så ryddig og hva gjør du med lekene.

På ryddigspørsmålet svarer jeg alltid at nei, det er ikke alltid så ryddig. Men på bildene er det så ryddig. Jeg inspireres best av ryddige hjem og tenker at andre også gjør det.

Når det kommer til leker må jeg innrømme at i de atten årene jeg har hatt barn har jeg aldri vært den som hadde store plastkasser i stua. Jeg er estetiker og putter lekene i noe som i det minste tar seg pent ut NÅR det er ryddig. I dag skal du få se hvordan vi oppbevarer leker og tegnesaker uten at det ose barn når det er ryddig.

Posene fra Ushimama 
brukes til å lagre skrivesaker, plastelina og fingermaling.
Både kurven og kassen skjuler litt av hvert.
Kassen er til spill.
Og kurven til headset, ladere og annet med ledning.
Husene har lenge stått i vinduet og båret på en hemmelighet.

Perler, tape og annet kontorutstyr og fyrstikker.
I glasskapet bor litt av hvert.

To kasser lego, en til tegnebøker, perlebrett, tegnesaker og telys.
Stabelen med gamle kofferter rommer Duplo, Brio togbane
og andre ting som er greit å gjemme bort.
Bilene bor flott i trekasse fra loppis.
Det samme gjør bøkene.

Etiketter: , ,

4 Kommentarer:

Klokken 8. januar 2015 kl. 19:31 , Blogger june olsen sa ...

Saa fint du rydder bort ting og tang!! og saa fint at du viser og deler!! Inspirert!! :)

 
Klokken 8. januar 2015 kl. 20:47 , Blogger Lottemora sa ...

Så masse fine tips til oppbevaring.

 
Klokken 8. januar 2015 kl. 22:37 , Anonymous Anonym sa ...

Utrolig lekkert!

 
Klokken 8. januar 2015 kl. 22:53 , Anonymous Anonym sa ...

Wow for en inspirasjon! !

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden