mandag 19. januar 2015

På fire hjul

Jeg elsker stabler med bøker og magasiner. De lager liv og tekstur i interiøret. Dog er det ikke alltid like praktisk med stabler over alt. Jeg synes også at slike coffeetablebooks er lekkert. Men med et lite stuebord er det litt i overkant, synes de jeg bor med, å fylle bordet med bøker. Så hva gjør man da? Jo, man lager et stablebrett på hjul slik at man kan flytte rundt på magasiner og suplere stuebordet med bøker.




Du trenger kryssfiner, hjul, skruer, målbånd, pussepapir og blyant.

Mål opp kryssfiner i passende størrelse.

Puss sidene.

Mål opp og marker hvor du vil ha hjulene.

Skru på plass.

Snu rundt og fyll opp med det du vil ha oppå.



Brettene kan brukes til bøker, magasiner, blomster, lego, ja det du måtte trenge å sette hjul på. 

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 19. januar 2015 kl. 14:25 , Blogger frøkenliten sa ...

Genialt 👍😉

 
Klokken 21. januar 2015 kl. 18:05 , Blogger Nina Iren sa ...

Dette var jammen lurt!!! Skal også lage meg noen sånner. Masse flotte bilder du har på bloggen din, et vakkert hjem.

 
Klokken 29. januar 2015 kl. 08:25 , Anonymous Places to Hangout in Gurgaon sa ...

What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden