onsdag 14. januar 2015

I bursdagsmodus

Med nybakt tenåring i hus er det ordentlig bursdagsmodus her hjemme. To feiringer er unnagjort og lørdag er det tredje og siste feiring. Bursdag betyr ballonger og i dag deler jeg hvordan jeg henger opp ballonger på en enkel måte uten å knytte tau og lage tusen hull i taket.

Fra den nybakte tenåringens elleveårsdag.
Du trenger en lang tau, kartnåler, ballonger og julekuleoppheng fra Søstrene Grene. 
Strekk tauen der du ønsker å henge ballongene. Jeg tar fra vegg til vegg gjennom rommet.

Blås opp ballongene og ta julekuleopphengsdingsen gjennom ballongen og heng rundt tauet.

På rekke og rad.

Fra fireårsfeiring i desember.

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 15. januar 2015 kl. 14:57 , Blogger Christine sa ...

Takker så masse for tips til oppheng av ballonger - lurt å bruke de krokene, så går det litt raskere enn å knyte hver eneste ballong fast til tauet :p
Håper siste feiringen blir kjekk og fin - gratulerer med tenåring i hus ;)

Ønsker deg en fin-fin torsdag videre.
Klem fra Christine

 
Klokken 3. februar 2015 kl. 13:47 , Blogger Åpent^hus sa ...

ahaaaa! godt tips med oppheng av ballonger
herved notert
takk! :)

klem fra Åpent^hus

har du tanker om hvordan bloggverden er i dag ift for noen år siden
jeg er i tenkeboksa om dagen
del gjerne dine tanker inne hos meg
:)

 
Klokken 21. januar 2016 kl. 21:01 , Anonymous Helene sa ...

Får man kjøpt slike julekuledingser på søstrene grene nå?:-)

 
Klokken 26. januar 2016 kl. 18:36 , Blogger marie sa ...

Det er jeg sannelig usikker på. Mulig de har liggende på bakrommet.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden