fredag 13. mai 2011

Trapp på plass

Mens vi latet oss i Frankrike jobbet mureren hardt med å rive den gamle og lage ny trapp til oss. De som jogger og går tur forbi huset vårt har nok lagt merke til den nye trappa, men for alle dere andre som av ulike årsaker ikke ferdes forbi huset mitt vil jeg gjerne vise frem det foreløpige resultatet. (Jeg skriver foreløpig, det mangler nemlig både skifer og rekkverk. Men det kommer. Må bare fylle opp kontoen først, så donasjoner mottas selvsagt med glede og takk.)

Og bøkehekken begynner å springe ut. Fineste hekken!


Øverste trinnet har blitt 30 cm dypere enn før.


Og på trappa er det nå plass til blomster. Rosa i anledning forrige helgs rosa happening.


Ny trapp er veldig fint.

Etiketter: ,

6 Kommentarer:

Klokken 13. mai 2011 kl. 23:04 , Blogger Anne sa ...

Sååååå utrolig fint, fint hus, fin trapp, fin pynt, fin hekk :-)

 
Klokken 13. mai 2011 kl. 23:26 , Blogger Gamletingretten sa ...

Ble kjempe fint til huset :D stor og flott! Ha en fin helg, klem fra Gamletingretten ;)

 
Klokken 14. mai 2011 kl. 00:03 , Blogger "En Vintage Drøm" sa ...

Så artig hus da! Trappen ble veldig fin, passer godt til huset.. Jeg så alle de fine og sikkert veldig gode kakene dere hadde laget.. mmMmM nam.. herlig blogg, jeg følger deg gjerne.. :) go helg!

 
Klokken 14. mai 2011 kl. 17:53 , Anonymous Høytrykk sa ...

Så fin den ble! Det ble veldig bra når den ble like bred som inngangspartiet. Skifer er veldig fint, og det har jeg også lyst på hvis vi får bygget det nye vindfanget vi drømmer om...

 
Klokken 14. mai 2011 kl. 17:55 , Anonymous Lise sa ...

Ny trapp må være himmelsk - og i alle fall om øverste trappetrinn hadde vanlig trappetrinndybde. Au. Blir spennende å se den helt ferdig.

 
Klokken 14. mai 2011 kl. 17:58 , Anonymous Kjersti sa ...

Hei! Første gang jeg titter inn her:)
Jeg m å t t e bare inn og kommentere festbordet ditt hos nib - SÅ nydelig!

Knallfin trapp, hus og enig i at bøk er fint:)) Det er noe med at den kommer sent - men godt!
Kjersti

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden