onsdag 1. juni 2011

Det er så mange jubiléer, sa niåringen

- Skolen er 100 år, Plantasjen 25 år og Julia 10 år.
- Julia 10 år, sa jeg. Hvem er Julia?
- Bladet Julia, mamma, sa Nine, og det var tydelig at hun mente at mitt spørsmål var unødvendig.

Dumme mamma som ikke tenkte på bladet Julia. Mødre bør virkelig ha oversikt over alle typer jubiléer det være seg mennesker, skoler, blader og bygninger. Og blogger.

Livet er for kort til kun å feire runde og halvrunde dager. Seks år med jevnlig blogging fordrer feiring, synes undertegnede. (I realiteten har jeg blogget siden høsten 2004, men siden den bloggen er slettet og jeg ikke vet eksakt dato tar jeg og gjør 29. juni 2005 til offisiell bloggbursdag (Hadde det ikke vært for at noen har felt flaggstanga mi skulle jeg jammen meg ha feiret med å heise flagget.).)

Juni kommer til å bli jubileumsmåned her i bloggen, og det vil bli mimring, nye ting og gavedryss (seks år = seks gaver). Følg med!

Etiketter:

9 Kommentarer:

Klokken 1. juni 2011 kl. 21:36 , Blogger Margrethe sa ...

Kan vi stille oss i gavekø allerede nå? *ivrig leser*

Gratulerer, forresten, jubileer er virkelig verdt å feire!

 
Klokken 1. juni 2011 kl. 21:39 , Blogger marie sa ...

Det vil komme egne gaveinnlegg, Margrethe. Og du vil nok få det med deg og vinner du ikke noe er jeg overrasket. Knis.

 
Klokken 1. juni 2011 kl. 21:40 , Anonymous ohelene sa ...

Gratulerer! Din blogg er ein av dei få interiørbloggane eg syns er moro å lese/følge med i. (Og så poppar du jo opp i Foreldremanualen dagleg for tida ;) )

 
Klokken 1. juni 2011 kl. 21:42 , Blogger Inger Johanne sa ...

Jøje meg! Grattis med jubileum! 6 år er ikkje til å kimse av;-)

God langhelg til deg!

 
Klokken 1. juni 2011 kl. 21:43 , Blogger Margrethe sa ...

Da skal jeg prøve å smøre meg med tålmodighet. Det er jeg jo så godt utstyrt med.

 
Klokken 1. juni 2011 kl. 22:11 , Blogger Banebakken sa ...

Oi, 6 år er ikke værst. Så flott at inspirasjon og interesse fortsatt holder seg sterkt :) Flott også for oss følgere, som setter sånn pris på bloggen din!

Flott tapet på bildet, hvilken er det?

 
Klokken 1. juni 2011 kl. 22:26 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Gratulerer! Det var imponerende:)

Gavedryss er spennende!

Har blogget i fire år, men det var lenge kun en mms-blogg.

 
Klokken 2. juni 2011 kl. 08:44 , Blogger Claire sa ...

29. juni fyller pappan min 60 år. Helt på sin plass å feire, synes jeg!

Gratulerer med mange år med gjør-meg-glad-blogging, håper på (regner med) mange år til!

 
Klokken 2. juni 2011 kl. 09:59 , Blogger Camilla Simone sa ...

Bloggen din gjør meg glad* Gratulere med 6 års blogging:D Håpe det blir 6 år til :D

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden