lørdag 3. mars 2012

Årets loppiskupp!

Ja, jeg tror jammen meg jeg fant det på årets første loppemarked. Helt inn ved vinduet, bak stoler, bord og hyller stod det ei eske. Jeg ble tilfeldigvis nysgjerrig på den fordi det stod Stokke med store bokstaver på eska. Hva kunne det være? Damen som solgte møbler ante ikke hva det var og ved nærmere øyensyn fant jeg ut at det var en Stokke Hippo - ett gyngedyr. Ubrukt. Eska var tapet igjen og hadde aldri vært åpnet. Og prisen? 100 kroner. Solgt til meg! *lykke*







Et ordentlig loppiskupp!

Etiketter: ,

26 Kommentarer:

Klokken 3. mars 2012 kl. 19:16 , Blogger Jane sa ...

Det var virkelig et funn med stor f ja :) Så heldig du var :)

klem Jane

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 19:23 , Blogger Brit Strikkenerd sa ...

Himmel og HAV for et KUPP, Helt utrolig at det går ann å finne en slik fantastisk gjennstand!! Helt målløs!!

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 19:26 , Blogger Høytrykk sa ...

Det var litt av et kupp ja!!

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 19:33 , Blogger Anne sa ...

Kan godt bytte i de skålene altså, skal ikke være vanskelig jeg... ;-)

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 20:00 , Blogger top of the moon sa ...

Amazing!!!!! Og Lucky luke! Og alt det der på en gang! Den var utrolig fin :-)

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 20:23 , Blogger Lene sa ...

Det var et herlig funn. Elsker slike "kupp".

Har du flere loppisfunn, så er kanskje min pågående utfordring noe for deg?

Ta en titt da vel :)

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 20:59 , Blogger Veronica sa ...

Grrrrrrr!

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 21:27 , Blogger marie sa ...

Haha! Du er morsom, Veronica.

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 21:28 , Blogger Fra huset i svingen sa ...

Ja, det kaller jeg kupp :-D

Klem Karianne

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 21:31 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Herlig loppis-lykke ;)
Ser den allerede er populær...
Må visst komme meg på loppemarked jeg også snart!
Klem May Helen

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 22:02 , Anonymous Anonym sa ...

Heldige deg!!! Eller rettere sagt; heldige lillebror!

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 22:44 , Blogger Venke Synnøve sa ...

Stilig...og for ein loppis :)Gratla :)

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 22:52 , Blogger Pia sa ...

Åj! Det er sånt man ikke forventer å finne på loppemarked! Knallkjøp!

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 23:10 , Blogger HjemmeKos sa ...

Å, herlighet !! Du altså !! Loppedronninga ;)

 
Klokken 3. mars 2012 kl. 23:59 , Blogger Laila sa ...

WOW! Jeg kom ti min for sent, men fant en kul retro sakselampe. Trenger bare en "riktigere" skjerm.

 
Klokken 4. mars 2012 kl. 08:41 , Blogger MaritSyux sa ...

Oohh! Så utrolig gøy! Loppiskupp er fantastisk :D

 
Klokken 4. mars 2012 kl. 09:55 , Blogger Strikkelise sa ...

Gratulerer! Veldig bra loppisfunn.

 
Klokken 4. mars 2012 kl. 12:42 , Blogger Haust sa ...

Det var kupp, ja! Den passar jo perfekt hos deg!

God søndag! :)

 
Klokken 4. mars 2012 kl. 13:34 , Blogger Stilleben sa ...

Hei og takk for kommentar på mitt søndagsinnlegg. Så fin blogg du har og for et kupp du har gjort på loppis! Der var du heldig! Fortsatt fin søndag til deg. Hilsen Stilleben

 
Klokken 4. mars 2012 kl. 15:58 , Blogger Pink lady sa ...

Alvorlig talt! Hva er det med folk som gir noe så flott til loppis? Ubrukt? Dette er jo en leke man kan ha glede av lenge.. Og av flere barn. Et kupp!!

 
Klokken 4. mars 2012 kl. 22:39 , Blogger Hege Morris sa ...

Så heldig! Den var kjempefin!
klem Hege

 
Klokken 5. mars 2012 kl. 00:22 , Anonymous Felisi sa ...

Wow! Det var virkelig et kupp ja, du var superheldig!

 
Klokken 5. mars 2012 kl. 21:01 , Blogger Pernille Ulrikke sa ...

Nei gud for ett kupp!! Nå ble jeg bare SÅÅ misunnelig, og veldig sugen på loppis ;-)

 
Klokken 5. mars 2012 kl. 21:34 , Anonymous hverdagsglimt sa ...

For et fantastisk kupp! Den var skikkelig gøyal - og mye finere enn vanlige gyngehester!

 
Klokken 6. mars 2012 kl. 21:38 , Blogger Monstermønster sa ...

Lekker! Sikker på at du ikke vil bare gi den videre til verdig trengende? (ala tilfeldige bloggkommentatorer?)

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 19:40 , Blogger Åpent^hus sa ...

er det mulig?
for et funn!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden