torsdag 8. mars 2012

Skal du bo hos oss

Da må du tåle oppvaskemaskinen.


Vi som bor her er av den late sorten og liker ikke ting som må vaskes for hånd. Selv ikke stettefat i hjertebankfargen. Så alt som kommer inn i huset blir vasket før bruk. Og overlever de ikke, nei da åker de rett ut.


Men dette fatet satt langt inne å kaste. Det er jo perfekt farge. For meg. Så nå har jeg hatt hodet i bløt lenge uten å finne nye bruksområder for et todelt stettefat. Uten å bli klokere. Sukk! (Kanskje jeg skal gå til innkjøp av verdens sterkeste lim som ikke lager limerender?)


PS: Siste sjanse til å være med på gavedryss med kort fra Trine Sørbø. Jeg trekker etter kafeturen i morgen.

Etiketter: ,

9 Kommentarer:

Klokken 8. mars 2012 kl. 22:11 , Blogger Pink lady sa ...

OI, det var synd! Ja, du kan jo forsøke å lime det..

Noen sa en gang til meg at man ikke skulle vaske i oppvaskmaskin det som var produsert før oppvaskmaskinenes inntog.. Og det er kanskje noe i det? Men her lever vi etter samme regel som deg, alt skal inni!! ;)

Ønsker deg en god helg!

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 22:47 , Blogger No55 sa ...

Enig! Alt skal gå i oppvaskmaskinen! Men synd med fatet da, det var jo bare lekkert!!

Kaja

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 22:53 , Blogger Berit sa ...

Lim det sammen igjen, og legg på en pen blondeduk ... så slipper du å se skjøten om den blir stygg...

Evt. får du bruke decopagelim og lime fast den blonden - slik at du bare kan skylle av ...

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 22:58 , Blogger deconordic sa ...

Enig med deg når det gjelder vasking (bort sett fra de dyreste, skjøreste bollene mine). Skjønner godt at du ikke vil kvitte deg med den der...

Klem

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 22:59 , Anonymous Anonym sa ...

Å, så synd! Det fatet er utrolig fint, jeg har et lignende selv som er mitt favorittfat. Du må lime det, ikke kast det! Jeg har også vært knallhard på at alt hos oss må tåle oppvaskmaskin, men jeg har moderert meg litt, og har forsonet meg med at noe bør vaskes opp for hånd. Selv om det er veeeldig kjedelig... Lykke til! Klem fra Anne

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 23:29 , Blogger Nennes sa ...

uff så leit...

 
Klokken 8. mars 2012 kl. 23:55 , Blogger Hauge sa ...

Kjenner meg igjen der! Fint og pyntelig, men funksjonabelt og lett å hanskas med! Irriterer meg over at ikkje det fins ein oppvaskemaskin for hagemøblar, moccamaster og tilgriste voksenstolar med spor frå barn. Eg høyrte forleden dag om ei som var på besøk der husfruen rydda ut dokosten av oppvaskmaskinen. Eg er ikkje heilt der altså!

Likte "this is me". Slik er eg også!

 
Klokken 9. mars 2012 kl. 10:55 , Anonymous Anonym sa ...

Kjenner meg igjen, frøken!
..huff, kjedelig med fatet.
Har skjedd meg noen ganger med
et par av mine favorittkopper.
Nå har jeg begynt å vaske noe for hånd det som jeg er redd for :)
Resten går i maskinen..

Ønsker deg en superduper helg.
Kos deg masse!

STOR
KLEM

 
Klokken 9. mars 2012 kl. 12:31 , Blogger Flittige Fruer sa ...

F I N E S T E fargen ja :) Synd når ting går i stykker, men det skjer med jevne mellomrom her også. Tommel opp for oppvaskmaskin :)

God helg til deg :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden