tirsdag 22. mai 2012

Iskaffe a la Nespresso

Dagen i dag var den perfekte dagen til å teste ut iskaffe på Nespresso-maskinen.


Ha 30g flytende sjokolade/sjokoladesirup i glasset.


Fyll i 60g knust is. Vi har crushed ice på kjøleskapet og bruker den.


Ha 2dl melk i melkesteameren og hold knappen inne lenger enn hva du pleier den vil da være blå og melka blir kald.


Ha kaffe (lungo) i kruset. Jeg brukte kapselen Roma, du kan velge din favoritt.



Bland melk i kaffeblandingen. Rør godt. Om en vil ha den ekstra kald fyll i mer crusha is.


Drikkes med sugerør, sjølvsagt. Og i hagen.

Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 22. mai 2012 kl. 21:27 , Blogger Jane sa ...

Dette så virkelig godt ut :) Har Nespresso Pixie vi, og den er det ikke melkesteamer på... dumt det nå merker jeg :)

Ha en fin kveld.
klem Jane

 
Klokken 23. mai 2012 kl. 12:36 , Blogger smileull sa ...

NAM! :D Jeg tror jeg må ønske meg en sånn maskin... Slurp!

 
Klokken 23. mai 2012 kl. 15:56 , Blogger Veronika sa ...

Melkesteameren til Nespresso kan kjøpes separat:-) utrolig godt med iskaffe i sola

 
Klokken 24. mai 2012 kl. 09:06 , Blogger Torunn sa ...

Mmmmm!!!! Jeg vil også ha en sånn kaffimaskin :D

 
Klokken 5. juni 2012 kl. 21:36 , Blogger Anettes tankeboble sa ...

Takk for godt tips :-) så fin blogg du har!!

Anette

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden