søndag 24. juni 2012

I vanningspausen

Det har vært godt med vanning i løpet av siste døgnet. Perfekt for oss late. Da det var en liten vanningspause midt på dagen bare måtte jeg ut og snuse inn den friske sommerlufta og ta noen bilder av hagen som ser ut for å elske vann.

Erter og sukkererter.


Lavendel. En av de flotteste!


Kjempemarikåpe.


Det blå bedet som snart står i full flor og huset i hagen.


Allium.


Klokkebusk og lillebrors hage.


Kasse med jordbær.


Mer blått bed og slitte joggesko som er degradert til hagesko.


Ugress i Norgesglass. Billig moro.



Jeg som ikke er fan av rosa bare måtte ha disse.


Og nå koser blomstene ser med ny runde vanning. Og jeg, jeg trenger ikke å løfte en finger.

Etiketter:

6 Kommentarer:

Klokken 24. juni 2012 kl. 20:51 , Blogger Vibeke sa ...

FOr en hage!!! stor inspirasjon.. :-)
Må bare gro litt grønne fingre jeg...! haha og aller først få en hage... :-)
Fin kveld til deg!

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 22:12 , Blogger Åpent^hus sa ...

ah
så herlig
du ligger en del hakk foran meg
håper at jeg får en så flott hage om et par år
da ringer jeg deg! ;)

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 22:35 , Blogger Pink lady sa ...

Så koselig bilder! Gleder meg til å få egen hage om noen år. Foreløpig trives vi godt i leilighet i byen, men hage er et savn.

Ønsker deg en flott ukestart!

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 22:36 , Blogger Pink lady sa ...

Så koselig bilder! Gleder meg til å få egen hage om noen år. Foreløpig trives vi godt i leilighet i byen, men hage er et savn.

Ønsker deg en flott ukestart!

 
Klokken 25. juni 2012 kl. 22:59 , Blogger Tulip sa ...

Nydelig hage dere har!
Her vannes det også...fra oven.

Og vi plukker snegler...
har tatt opp kampen mot udyrene. Ifjor fant vi max 10 hele sommersesongen.
I år finner vi 20-30 hver kveld. men flere skal det ikke bli. Usjh og æsj..

 
Klokken 28. juni 2012 kl. 10:07 , Anonymous Anonym sa ...

For en nydelig hage du har, Bente.
Sånn passe vill og vakker.
Er igang med kassesnekring til reddik og salat....
på hytten. Eirin

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden