søndag 24. august 2014

Eriks dåpsbord

Jeg fikk i oppdrag og dekke dåpsbord til Erik, 3 mnd. Mammaen hadde et ønske, noe lyseblått. Ellers hadde jeg frie tøyler.

På lista mi skrev jeg tre ord; biler, dyr eller badeender. En tur på Søstrene Grene gjorde at valget endte på badeender. Badeende fikk en omgang og tre med hvit spraymaling. Blomster i hvitt ble kjøpt inn og voila! Bordet var dekket.







Om Erik var fornøyd vites ikke, men moren var fornøyd med resultatet og det var jeg også.

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 24. august 2014 kl. 21:54 , Anonymous Gunn Gjellestad sa ...

Det sies at det enkle er ofte det beste - og her stemmer det iallefall :-). Nydelig, Bente :-)

 
Klokken 24. august 2014 kl. 22:04 , Blogger marie sa ...

Tusen takk, Gunn.

 
Klokken 24. august 2014 kl. 22:25 , Blogger frøkenliten sa ...

Så fint det ble!!! Jeg brukte forrige uke til å male gårdsdyr hvite til neste helg 😉😅

 
Klokken 25. august 2014 kl. 10:38 , Blogger Camillas univers. sa ...

Kjempe fint dåpsbord:-)
Liker spesielt måten du har brukt blomster i forskjellige vaser/flasker.

Ha en fin uke.

Klem Camilla

 
Klokken 25. august 2014 kl. 20:09 , Blogger Christine sa ...

Kjempeskjønt!!
Søteste endene da - det var orginalt :)

Ønsker deg en fin-fin mandagskveld, og flott uke videre.
Klem fra Christine

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden