søndag 10. august 2014

Hjemmekontoret

Etter lang bloggferie er det godt å starte opp med blanke ark på hjemmekontoret. NIB vil se hjemmekontoret i denne månedens utfordring, og jeg er så heldig at jeg har mitt eget kontor hjemme. Som lærer, med begrenset arbeidsplass på jobben, er det et must. Jeg trenger et sted å lukke døra og ha arbeidsro. Kontoret mitt blir også brukt til oppbevaring av hobbyutstyr.

Denne gangen jeg vise hvor jeg sitter og hvordan jeg har løst utfordringen med ledninger. Router har jeg plassert på teknisk rom i kjelleren og i hylla under tv, så det er ikke så mye å vise frem.

Kjøkkeninnredning og Beståskap fra Ikea. Lampe og stol fra loppis. Og tavlemaling fra Biltema.



Til lader og lampe har mannen brukt hullsag. Enkelt og greit. Og man slipper ledningsrotet.


Ok, da. Det blir litt ledningsrot på gulvet, men det tåler vi.


For flere flotte hjemmekontor sjekk hos NIB.

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 10. august 2014 kl. 21:29 , Blogger Lite hi sa ...

Så kjekt at du blogger igjen! Veldig fint kontor du har, med lure løsninger! Klem fra Lite hi

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden