mandag 8. september 2014

#likebrabrukt

Fru Alltid Tidlig Ute er på plass og må henge seg på månedens NIB-utfordring. Sånn i siste liten. At det ble i dag er min evne til å utsette sin skyld, at det ble så seint er sola sin skyld. Nok en gang har sola laget krøll for fotograferingen min. The joy of large windows!

Denne gangen er det #likebrabrukt som er tema. Jeg har en masse og ta av, men det er vanskelig å velge. Til slutt falt valget på piano, pianokrakk og bøkene mine. Som du ser varierer det i farger på bøkene, de lyse er nye, resten brukt. Og eplene er nedfallsfrukt. Om de ikke falt nøyaktig der hvor de ligger nå er de plukket i hagen, båret inn og strødd utover. Man har ikke med moro enn hva man lager selv.





Sjekk flere bruktinnlegg hos NIB

Etiketter: , ,

9 Kommentarer:

Klokken 8. september 2014 kl. 21:32 , Blogger Tove sa ...

FANTASTISKE bilder!!:))

 
Klokken 8. september 2014 kl. 22:59 , Anonymous Anonym sa ...

Utrolig lekkert!

 
Klokken 9. september 2014 kl. 00:31 , Blogger Kikkis planet sa ...

Fantastiske bilder, helt utrolig kreativt!! Digger det!

 
Klokken 9. september 2014 kl. 10:17 , Anonymous Bella sa ...

Råkule bilder!!! :) Så kreativ du er!!
Dette må bli en finaleplass! ;)
Fin dag til deg!
klem

 
Klokken 9. september 2014 kl. 10:35 , Blogger tonje boganes sa ...

Fantastisk!
Heia heia, dette bidraget tror jeg kommer langt!

 
Klokken 9. september 2014 kl. 10:38 , Blogger ReVinyl sa ...

Jeg sier det igjen, vil gjerne kjøpe en kopi av det øverste bildet.

Hvis ikke dette bildet kommer med i finalen, ja da skjønner jeg ingenting...

Hvis du er interessert i å selge, finner du meg på siwpeder(a)hotmaildotcom

 
Klokken 9. september 2014 kl. 20:13 , Blogger Den første løvetann sa ...

Digger bildene dine! Fantastisk bra bildekomposisjon. Skulle gjerne hatt litt av kreativiteten din der ja. Lykke til i utfordringen! Ett min mening var ditt bilde det beste av alle :)

Klem
Ingrid

 
Klokken 5. oktober 2014 kl. 13:25 , Blogger Barkeblikk sa ...

NYDELIG - jeg har stemt på deg! Bildet gjør noe med meg, og det gir en herlig stemning. Lykke til! Klem Monica.

 
Klokken 8. oktober 2014 kl. 21:31 , Blogger Aliza sa ...

fantastiche foto!! Ciao

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden