torsdag 5. februar 2015

Jeg fanget dem!

Etter å hatt tre barn som ikke var særlig opptatt av kosedyr, men som likevel hadde rommet fullt av dem, var det interessant å få en som faktisk leker med dem. Dyrene bor over alt. I hele huset. I forrige uke klarte jeg imidlertid å samle mange av dem sammen i Sigurds egen Zoo. Det var godfølelsen sin, det.

Sigurds Zoo er plassbygget under skråtaket.


Undertegnede synes at hjul er en smart oppfinnelse og setter hjul på det meste. Og Sigurd kan dra med seg dyrehagen sin rundt.



Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 5. februar 2015 kl. 14:13 , Blogger Dynamisk Salong sa ...

Hahaha! Fantastisk kreativt og utrolig bra humor! Digger den Zologiske hagen der assa! flinke deg!

 
Klokken 8. februar 2015 kl. 22:14 , Anonymous Anonym sa ...

Fantastisk !!!! Trenger en sånn, kan du laget et innlegg på fremgangsmåte!!!???
Fin blogg, Klem Line:)

 
Klokken 9. februar 2015 kl. 13:51 , Anonymous ohelene sa ...

Superfin! Sånn har eg hatt på to-do-lista mi ei stund, men eg er litt i tvil om eg får laga den medan kosedyra framleis er i leik.

 
Klokken 11. mars 2015 kl. 23:51 , Blogger Sexy Sadie sa ...

Genialt, ler og ler.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden