torsdag 19. april 2012

Stedet for oss nysgjerrige

På kjøkken har vi en sittebenk foran vinduet. Perfekt sted å følge med på alle de som går tur forbi huset vårt (det er ikke få). Jeg har lenge vært på jakt etter sitteputer i 60x60 (helst slike boxputer). Ingen enkel oppgave og jeg har enda ikke funnet noe som tar seg pent ut. Det ser ut for at jeg er nødt til å sy noe selv. Sukk! Det var det jeg håpet å unngå.

Har du noen gode kjøpeforslag på lager for en lat syerske? Fortrinnsvis i linfarge. *kravstor og lat*


Mannen har snekret verandakasser til rotet vårt.


Pastelleggene fra påske er byttet ut i minipompoms.








Linselusa har lagt sin elsk på lysbryteren. Det er gøy det!



Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 19. april 2012 kl. 15:27 , Blogger Hauge sa ...

Eg har lurt ei stund på kor eg har fått inspirasjon til min nye trang til å innrede med den fine, litt turkise blåfargen. No når eg ser pomponane trur eg faktisk det er du som inspirerte meg på bloggtreffet! *kvardags-aha-oppleving*

 
Klokken 19. april 2012 kl. 17:43 , Blogger amylin sa ...

Så kul kasse og fint sted dere har der.

 
Klokken 20. april 2012 kl. 07:28 , Blogger Zopp Design sa ...

Så flott benk ved vinduet :)

Kom innom oss for å bli med vårt store blogglotteri da vel :)

 
Klokken 20. april 2012 kl. 11:01 , Blogger Lappesola sa ...

Jeg ville laget bare en pute som passer helt til benken. Evt kan de sikkert lage en på Thøgersen.

S

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden