torsdag 5. juli 2012

En sommerkveld hos Brun'o

Forrige torsdag var jeg så heldig å få være med på kundekveld hos den flotte interiørbutikken Brun'o i Haugesund. Champange, fingermat, hyggelige mennesker og flotte omgivelser gjorde kvelden veldig hyggelig.



Ny ladning av de vaskbare posene var på plass. Jeg måtte selvsagt ha en til.


Deilig servering.


Til bursdagen min i august ønsker jeg meg ostehøvel fra Skaugum.


Min vakre barselklubbvenninne, Veronica, med bloggen Villa Wegner passet godt inn i sofaen. Butikken var full av interiørbloggere fra Haugalandet. Min herlige kollega bak Skrinet mitt (som handlet så mye at hun måtte ta drosje hjem. Vidunderlige Heidi fra Vidunderleg, også en kollega.  SofiemedS var også hjertelig tilstede, og endelig fikk jeg hilst ordentlig på Katrianne fra MittSitt. Søte Linn fra Home by Linn gikk praten livlig med. Og Silje, med Siljes blogg, hadde det mest fantastiske paljettskjørtet. Ordentlig glam! Og kanskje var det flere?


Drømmen om en ryddig arbeidspult.


Sjarmør!


Og da Brun'o stengte ble jeg med Veronica hjem for å drikke mer champange under hennes fantastiske pergola. Har du ikke settd en må du kikke innom.

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 5. juli 2012 kl. 20:35 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Hihi! Så flott som jeg så ut i den sofaen burde vel kanskje vært den som ble med på sykkelen hjem;-)
Knallkoselig kveld med "afterparty" i pergolaen.
Tar en gjentakelse på det når ferien din er over;-)

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 00:19 , Blogger Hauge sa ...

Du kledde den godt Veronica!!

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 01:06 , Blogger Kjolesnekkern sa ...

Å for en drømmekveld du hadde, stas! Og gratulerer med uteplassprisen, så kjekt! Har du forresten fått gavekortet ditt fra Skeidar? Ikke jeg, venter spent:) God sommer!

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 21:11 , Blogger Rene Linjer sa ...

Der var det mye lekkert:-) Ser forresten du har min gamle blogg Vallerskogen i bloggrollen din. Har du lyst å få de siste oppdateringene er det hyggelig om du endrer til www.renelinjer.com klem fra Lene

 
Klokken 14. september 2012 kl. 12:51 , Anonymous Turpal sa ...

Ååå så fint det va Bente Marie ! :DD

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden