mandag 15. september 2014

Noen ganger bare kommer ting til en

I går formiddag drakk jeg kaffen min på trappa. Det er nydelig vær her i Haugesund og jeg benytter enhver anledning til å være ute i frisk luft. Som følge til kaffen hadde jeg det siste Elle decoration og det var spesielt en artikkel om ei hytte som fanget min oppmerksomhet. Ikke bare er vi hyttebyggere in spe, men i artikkelen var det avbildet deler av hytteeierens brune keramikksamlig. Er det noe denne dama elsker så er det brun keramikk og samlingen, som skal på den kommende hytta vokser og vokser.

På bildet kunne man se den fineste, brune tekanna. Hvem vil ikke ha en slik?


Uansett. Jeg siklet på kanna, la bladet fra meg, gikk søndagstur og avsluttet med å dra opp til noen venner som skal flytte for å hjelpe til. Og det var da det skjedde. Husets frue spurte om jeg ville ha ei brun tekanne i keramikk. Ganske så lik den som var på bildet. Hvilken lykke!




Og i eplesesongen bare må jeg leke litt med epler. Og litt mer av den brune samlingen. 


Etiketter: , ,

3 Kommentarer:

Klokken 16. september 2014 kl. 15:14 , Anonymous Emmieverlasting/Jeanette sa ...

Så moro, den var kjempefin! Greit med litt flaks innimellom :)

 
Klokken 23. september 2014 kl. 19:13 , Blogger Unknown sa ...

Er det mulig:))
Så fantastisk!!

Og så lekker som den var!

Bli gjerne med på Million-giveaway inne hos meg:)
Enkelt og greit, kun en kommentar, og du er med i trekningen.
Fine premier:))

 
Klokken 24. september 2014 kl. 14:50 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Det ordnar seg for snille jenter ;)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden