søndag 13. november 2011

DIY - lekekasse på hjul

I vår laget vi verandakasser på hjul og plantet litt av hvert i dem. Jeg likte så godt konseptet at vi nå har overført det til lekekasse til lillebror. Lav kasse som det er lett å få lekene opp av, og forhåpentligvis oppi. Og vi laget den så stor at Fisher Price-bondegården får plass oppi. Da blir det lett å trille alle lekene bort fra midt i stua og bakom sofaen. Og kassen er super å sitte oppi og se Drømmehagen. Helt perfekt, altså!

Små menn på ett år må selvsagt være med og snekre. Ordentlig arbeidskar.

Kassen er laget av forskalingsbord, billige og litt slitte materialer som passet perfekt til prosjektet. Som du kan lese her er det lurt å forborre slik at det ikke sprekker rundt skruene.


Og så var lekene på plass. Stolt eier.


Og detaljer må man ha med.


Og det foreligger planer for flere kasser av samme sorten. Til å bruke til annet enn leker.

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 13. november 2011 kl. 21:55 , Anonymous sol sa ...

Flyttbar lekekasse -det var lurt! Husker vi hadde lave lekekasser til å ha under senga, det var veldig greit.

 
Klokken 13. november 2011 kl. 22:18 , Blogger Pink lady sa ...

Kjempetøff! Tenker den skal bli nyttig:)

Klem til deg

 
Klokken 13. november 2011 kl. 22:56 , Blogger Birthes Verden sa ...

Så flott, og genialt:)
Kan tenke meg at eieren et stolt ja ;)

Klem Birthe

 
Klokken 14. november 2011 kl. 10:19 , Blogger Margrethe sa ...

Så fin! Jeg har en kurv jeg lurer på om jeg kan sette hjul på - det hadde vært utrolig praktisk!

 
Klokken 14. november 2011 kl. 22:26 , Blogger Hauge sa ...

Utruleg hendigt! God idè som eg gjerne ser verdien av til bruk i andre prosjekt. Hos oss er det førebels berre stovebordet som har fått hjul, og støvsugarjobben har med eitt blitt ti gongar enklare!

God vekestart til deg!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden