fredag 9. desember 2011

9. desember: Rosa, seigt og knasende og en vinner

Arbeidet med julebakst går jevnt og trutt i familien Friis. Og i går var det pikekyss som stod på programmet.


Og pikekyssene ble perfekte. Rosa, seige, knasende og søte. ikke minst søte.

Jeg har brukt melisglasuroppskrifta fra pepperkakeboka Knas. En utrolig inspirerende julebakstbok.



Jeg har trukket en vinner i gavedrysset fra Amundsen Spesial og den heldige vinneren er Tante Mie. Gratulerer! Jeg stikker innom i butikken din med godsakene.

Ha en strålende fredag med mye vær! Perfekt til innekos.

Etiketter: , ,

6 Kommentarer:

Klokken 9. desember 2011 kl. 11:03 , Blogger Høytrykk sa ...

Det så fristende ut!!

Ha en fin fredag!

 
Klokken 9. desember 2011 kl. 18:41 , Blogger Pink lady sa ...

Lekre!! :)
Her spiser jeg nystekte pepperkaker!

God helg!

 
Klokken 9. desember 2011 kl. 21:50 , Anonymous minon sa ...

Jammi, dette så søtt og godt ut! Lykke til med videre julebakst ;)
Ønsker deg en fin helg :)

 
Klokken 9. desember 2011 kl. 22:30 , Blogger Tante Mie sa ...

Tusen takk for super premie! Julekaffen er testet, veldig god... God helg!

 
Klokken 11. desember 2011 kl. 00:30 , Blogger Whitebite sa ...

du må friste, altså?
marengs er noe av det beste jeg vet.
Nemlig!

(men det kunne jo ikke du vite!)
:)

 
Klokken 11. desember 2011 kl. 17:39 , Blogger 24 sa ...

Dei såg bare nydelige ut!
gratulera til heldig vinner av give awayen :)
Ønsker deg ein fin 3. søndag i advent!
Klem Helene

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden